Matkailuautoilusta nouseva trendi? – Pr-Caravan Oy

Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on image.jpeg

Korona-aika on muuttanut monien elämäntyyliä ja rajoittanut etenkin ulkomaan matkailua. Vallitsevat olosuhteet ovat hyvin otollisia matkailuautoilulle, koska sillä pääsee matkailemaan omissa oloissa maan rajojen sisällä.

Nykypäivänä ihmiset eivät halua pysyä paikoillaan. Matkailu kiinnostaa yhä useampia ja useampia, ja siitä on tullut nouseva trendi. 

Kotimaan matkailu on ollut kasvussa etenkin nyt vallitsevan pandemiatilanteen myötä, ja tämän seurauksena myös matkailuautoilusta on tullut tietynlainen trendi. Yhä useammat, jopa nuoret, kiinnostuvat matkailuautoilusta ja monet ulkomaan rantalomat vaihtuvatkin nyt road trippeihin. 

Suomessa on valtavasti upeita luontokohteita ja erilaisia nähtävyyksiä. Erilaisia hienoja matkailukohteita löytyy kaikille vuodenajoille ja jokaiselle matkailijalle löytyy varmasti jotakin mieleistä nähtävää ja koettavaa. Hyvä vaihtoehto kesälomalle onkin suunnata Suomen uniikin ja kauniin luonnon helmaan.

Aloitimme tammikuussa 2021 tekemään projektia matkailuautojen ja -vaunujen huoltokorjaamo Pr-Caravan Oy:n kanssa. Pr-Caravan Oy on yli 40 vuotta vanha yritys ja sen toimipaikka sijaitsee Tuusulassa. Yritykseltä löytyy laaja valikoima matkailuajoneuvojen huolto- ja katsastuspalveluita sekä sammutinhuoltopalvelut. 

Tulevan kevään aikana tulemme toteuttamaan somestrategian ja -suunnitelman Pr-Caravan Oy:lle. Olemme analysoineet paljon eri matkailuajoneuvoihin liittyviä palveluita ja näin saaneet kokonaiskuvan Pr-Caravan Oy:stä ja sen lähialueiden kilpailevien yritysten palvelutarjonnasta.

Toteutuksen tavoitteena on saada yritykselle enemmän näkyvyyttä ja tunnettavuutta, jonka myötä tuotetaan parempaa tulosta. Olemme analysoineet yrityksen asiakaskuntaa ja näin määrittäneet, mihin somekanaviin keskitämme markkinointia. Kohderyhmän saavuttamiseksi tulemme keskittymään Instagramiin ja Facebookiin. 

Somella on suuri voima markkinoinnissa ja projektillamme yritys voi saada suurtakin hyötyä. Projektin seuraavassa vaiheessa lähdemme työstämään yritykselle somekanavia ja tuottamaan niihin sisältöä. Odotamme innolla projektin lopputulosta ja sitä, miten tämä vaikuttaa yrityksen näkyvyyteen. Koko projektitiimimme on hyvin kiinnostunut kyseisestä aiheesta ja tämä projekti onkin loistava tilaisuus oppia markkinoinnin suunnittelua käytännössä. 

Jätä kommentti

Vastaa