Kuinka kehittää kotoisan juhlatilan markkinointia?

Tervehdys! Tässä kirjoituksessa perehdytään Kytäjän Maapirtti -projektiin, jonka tarkoituksena on lisätä Maapirtin tunnettuutta, sekä kohentaa sen varausmäärää markkinointi- ja liiketoimintasuunnitelman turvin. Maapirtti on kylätalo, joka löytyy Hyvinkään kupeesta sijaitsevalta Kytäjältä. Kylätalo toimii erinomaisesti paikkana, jossa voi järjestää juhlia, kokouksia, liikuntaa, kokkausta, sekä monia muita tapahtumia. Maapirtti sijaitsee hyvin lähellä Kytäjän kirkkoa, jonka vuoksi se on oivallinen paikka järjestää hääjuhlia. Hyvän sijainnin lisäksi Maapirtti on tilava, sekä lämminhenkinen tila maaseudun idyllissä monenlaisia juhlia ja kokoontumisia varten.

Projektitiimimme kanssa keskitymme parantamaan Maapirtin näkyvyyttä, sekä saamaan varauskalenteria täydemmäksi uuden markkinointisuunnitelman, sekä uudistetun liiketoimintasuunnitelman merkeissä. Projektin edetessä on minun kohdallani ollut hyvin mielenkiintoista työstää markkinointisuunnitelmaa tiimin jäsenenä. On ollut hyvin kiehtovaa seurata, kuinka ideat ja ajatukset kehittyvät projektitiimin kesken lopullisiksi tuotoksiksi. Prosessia avittaa tietenkin hyvä tiimihenki sekä tiimin jäsenten taito ottaa huomioon toisten mielipiteet ja ideat. Maapirtissä on monipuoliset mahdollisuudet monenlaiseen käyttöön ja on innostavaa saada olla mukana kehittämässä sille uusia käyttötarkoituksia ja -mahdollisuuksia.

kuva: maapirtti.net

Projektin keskittyessä Maapirtin markkinoinnin kehittämiseen, tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, miten projektitiimimme luomat markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisideat tulevat toimimaan käytännössä!

Teksti: Julius Ehro

Suurin osa Showcasen blogeista on toteutettu osana Laurean opintojaksoja. Koko koulutustarjontaamme voi tutustua nettisivuillamme. Tarjoamme kymmenien tutkintoon johtavien koulutuksien lisäksi myös paljon täydennys- ja erikoistumiskoulutuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja avoimen AMK:n kautta!

Kommentoi