Syksyn 2021 Kauppakeskus Willan kävijätutkimuksen projektitiimi on aloittanut aineistonkeruun kauppakeskuksessa. Projektin toimeksiantajana toimii Willan markkinointipäällikkö Mirva Lemmetty ja toimeksiantoon kuuluu suorittaa asiakastyytyväisyyskysely Willan asiakkaista. Kyselyn tulokset toimivat markkinointipäällikön työn tukena. Henkilötietoja ei kyselyssä kerätä.
Tänä syksynä projektitiimi toi uutena tulokkaana projektiin mukaan paperisen kyselylomakkeen lisäksi myös e-lomakkeen. Kysymyksiä lomakkeissa on 21 kappaletta. Uutena kysymyksenä lomakkeeseen laadittiin myös kysymyksiä koskien asiakkaiden mielikuvaa kauppakeskus Willasta.
Tavoitteenamme on kerätä yhteensä 400 vastausta paperilomakkeen sekä e-lomakkeen avulla. Jokainen paikan päällä kyselyyn vastaava asiakas saa lomakkeen täytettyään kangaskassin, joka on varustettu Willan logolla. Vastauslahjan ei ole tarkoitus vaikuttaa kyselyyn, silti se mielestämme toimii hyvänä keinona saada lisää vastauksia.
Tiimimme tavoittaa määrättyinä päivinä (15 & 18.10.2021.) Willan infopisteen vierestä. Tiimin jäseniin voit törmätä myös kiertelemässä kauppakeskuksessa haastatellen asiakkaita. Parhaaksi alueeksi on osoittautunut Prisman alue. Info-pisteellä meillä on Laurean mainostauluja, joista asiakkaat pystyy lukemaan e-lomakkeen QR-koodin. Sähköistä lomaketta mainostetaan myös joissakin mainostauluissa. Koronan vuoksi olemme huomioineet pisteellä turvallisuuden. Löydät pisteeltämme muun muassa käsidesiä. Tiimin jäsenen tunnistat Laurean t-paidasta, kasvomaskista ja opiskelijahaalareista!
Suurin osa Showcasen blogeista on toteutettu osana Laurean opintojaksoja. Koko koulutustarjontaamme voi tutustua nettisivuillamme. Tarjoamme kymmenien tutkintoon johtavien koulutuksien lisäksi myös paljon täydennys- ja erikoistumiskoulutuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja avoimen AMK:n kautta!