Musta perjantai

Joka vuotuinen kulutusjuhla Black Friday on taas ohi. Black Friday on marraskuun neljännen torstain jälkeisenä perjantaina. Monelle yritykselle se on vuoden paras myyntipäivä. Tänä vuonna vallitsevasta tilanteesta johtuen Black Friday oli hieman erilainen. Monella yrityksellä tarjoukset olivat vain verkossa koronatilanteesta johtuen. Black Friday onkin nykyään paljon pidempi kampanja ja moni yritys pitääkin Black Fridayn sijaan Black Weekin ja vielä Cyber Mondayn.

Meidän projektissamme järjestimme myös Black Week-kampanjan. Kampanjan aikana yhteistyökumppanimme Imagokoulu Milla Rynty tarjosi hyviä tarjouksia koko viikon ajan. Kampanjaa mainostimme Facebookissa sekä Instagramissa. Julkaisimme joka päivä yhden uuden tarjouksen. Kampanjaan liittyen järjestimme myös arvonnan, missä yhdelle onnekkaalle arvoimme yhden vapaavalintaisen Imagokoulun palvelun. Vaihtoehtoina oli tyyli-, kasvojenmuoto- tai vartalotyyppianalyysi. Kampanjan tekemiseen meni yllättävän paljon aikaa, pitihän mainoskuvista saada tyylikkäitä ja Imagokoulun näköisiä. Kampanjan avulla saimme lisättyä Imagokoulun myyntiä ja tuotua Imagokoululle vahvistettua tunnettuutta. Tutustu sinäkin Imagokoulun palveluihin  – ne sopivat mainiosti vaikka pukinkonttiin. Imagokoulun löydät facebookista nimellä “Imagokoulu Milla Rynty” ja nettisivuille pääset tästä linkistä. https://www.imagokoulu.fi/

Hyvää joulunodotusta kaikille ja muistakaa olla kiltisti!

Suurin osa Showcasen blogeista on toteutettu osana Laurean opintojaksoja. Koko koulutustarjontaamme voi tutustua nettisivuillamme. Tarjoamme kymmenien tutkintoon johtavien koulutuksien lisäksi myös paljon täydennys- ja erikoistumiskoulutuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja avoimen AMK:n kautta!

Kommentoi