Tunnettuuden lisääminen digitaalisin keinoin

Keväällä yhteistyössä Hyvinkään Akateemisten Naisten ry:n kanssa aloitetun projektin tulokset on nyt esitelty yhdistyksen jäsenille ja on aika päättää projekti.

Projektitiimi keskittyi ensisijaisesti sosiaalisen median kanavien näkyvyyden laajentamiseen ja visuaalisen ilmeen yhtenäistämiseen, jotta yhdistyksen julkaisuista tulisi huomiota herättäviä ja helposti tunnistettavia. Näkyvimmät muutokset, joita projektitiimi loi ovat yhdistyksen uusi maskotti ja julkaisupohjat, joita voidaan monistaa ja muokata eri ajankohtiin tai tapahtumiin sopivaksi ja uudet sosiaalisen median kanavat, joita yhdistyksellä ei aikaisemmin ollut käytössä. Hyvinkään akateemisen naiset ry löytyy nyt Facebookista ja Twitteristä, näiden lisäksi Instagramin käyttöönotosta on luotu suunnitelma.

Projektitiimi järjesti yhdistyksen jäsenille projektin tulosten esittelyn 4.5. Hyrian uudella kampuksella, jonne saapui suuri määrä yhdistyksen aktiivisia jäseniä kuulemaan projektin toteutuksesta ja tuloksista. Tulosten esittelyn yhteydessä esiteltiin projektin etenemisen eri vaiheet, teoreettiset sisällöt, sosiaalisen median kanavat ja niiden uusi ilme. Lopuksi yhdistyksen jäsenet äänestivät uuden maskotin nimestä, josta tuli äänestyksen jälkeen Eeva. 

Projektin lopputuloksena Hyvinkään akateemiset naisille saatiin synnytettyä kokonaan uusi toimintaympäristö, jossa yhdistyksen tunnettavuutta voidaan lisätä ja tapahtumia markkinoida entistä tehokkaammin.  

Suurin osa Showcasen blogeista on toteutettu osana Laurean opintojaksoja. Koko koulutustarjontaamme voi tutustua nettisivuillamme. Tarjoamme kymmenien tutkintoon johtavien koulutuksien lisäksi myös paljon täydennys- ja erikoistumiskoulutuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja avoimen AMK:n kautta!

Kommentoi