Hikistä työskentelyä Treenarisi-projektissa

Projektin yhteistyökumppanina toimii personal trainer palveluja myyvä verkkokauppa, Treenarisi.fi. Verkkokauppa on perustettu tammikuussa 2020 ja toimeksiannon pääpisteenä oli lisätä uuden verkkokaupan tunnettuutta. Yhteistyökumppani on kasvuhaluinen ja näin ollen toimeksiantoon liittyi paljon muutakin kehitystyötä. Yhtenä toimeksiannon osa-alueena oli erilaisten yhteistyömallien luominen ja hiominen. Yhteistyökumppanin toiveena oli löytää sosiaalisen median vaikuttajia markkinointiyhteistyöhön, sekä muita personal trainereita luomaan uusia valmennuksia ja ohjelmia verkkokauppaan. Muita toiveita oli verkkokaupan ja valmennusten kehittäminen sekä konkreettisten oheistuotteiden toimittajien löytäminen ja kilpailutus.

Aloitimme työskentelyn tutustumalla toimeksiantajaan ja sen kilpailijoihin. Ensimmäisenä tehtiin kilpailija-analyysi, jonka oli tarkoitus toimia pohjana kehitystyölle ja selkeyttää tiimille alan toimintatapoja sekä kilpailutilannetta.

Lähdimme kyselemään tarjouksia Aliexpress.com:in kautta. Tarkoitus oli etsiä juomapullo, jumppamatto, -nauhat ja -pussi. Se miksi päädyimme Aliexpressiin oli se, että kyseiseltä nettisivulta pystyi tilaamaan pienempia tukkutilauksia.

Yhtenä projektin tavoitteena oli parantaa Treenarisi-yrityksen sosiaalisen median tunnettuutta. Lähdimme kuvaamaan video- ja kuvamateriaalia erilaisista treenivinkeistä kanavalle. Käytössämme oli markkinointikalenteri ja pyrimme postaamaan vähintään kaksi postausta heidän Instagram-tililleen viikossa.

Jätä kommentti

Vastaa