Hyvinkään kampuksen P2P-opiskelijat ovat saaneet projektin maaliin. Viime julkaisussa kerroin, kuinka Seppo-pelialustalla toteutettu peli oli saanut aikaan innostusta kohderyhmän nuorissa. Pelimme sai myös hyvää palautetta peliä ohjanneilta opinto-ohjaajiltakin.
Peliä pelattiin viikolla 47. Mukaan oli ilmoittautunut kuusi Hyvinkään ja Riihimäen alueen yläkouluja. Peliä pelasi yhteensä 47 eri luokkaa. Voittajaluokka sai 5 pistettä vajaat täydet pisteet. Nyt herää kysymys: Kuka tämä voittajaluokka on? Voittajaksi selviytyi Harjunrinteen koulun 8E luokka Riihimäeltä. Onnittelut voittajille!
Toiseksi sijoittui Tapainlinnan 7A luokka Hyvinkäältä ja pronssisijalle ylsi Karan koulun 8B luokka Riihimäeltä. Voittajaluokalle oli kaavailtu yritysvierailua palkinnoksi, mutta vallitsevan pandemiatilanteen takia emme voi yritysvierailua järjestää. Palkinnoksi voittajaluokka saa mukana olleiden yritysten tuotelahjoja sekä toimeksiantaja Hyrian tarjoaman yllätyspalkinnon.
Projektimme on siis saatu valmiiksi ja sanoisin, että projekti oli todellakin onnistunut. Haluan kiittää projektitiimin jäseniä ja mukana olleita ohjaajia. Olette ihan huipputiimi! Kiitokset myös toimeksiantajille Hyrialle ja HAMKille. Teidän kanssa yhteistyö sujui ongelmitta. Teitte meidän ensimmäisestä projektista mukavan kokemuksen.
Lopuksi haluaisin myös kiittää mukana olleita yhteistyökumppaneita. Kone, Konecranes, Ritema, Kumera, Reponen Works ja Sako. Kiitoksia ajastanne ja panostuksestanne tähän projektiin. Hyvää joulun odotusta kaikille!
Suurin osa Showcasen blogeista on toteutettu osana Laurean opintojaksoja. Koko koulutustarjontaamme voi tutustua nettisivuillamme. Tarjoamme kymmenien tutkintoon johtavien koulutuksien lisäksi myös paljon täydennys- ja erikoistumiskoulutuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja avoimen AMK:n kautta!